FRI FRAKT PÅ KJØP OVER KR 500,- RASK LEVERING
Til kassen
Totalt: 0,-

Logg inn

Handlekurv / 0 produkter

Handlekurven er tom

Usikker på hvor du skal starte?
Se våre nyheter
Til kassen
Totalt 0,-

Salgsbetingelser

KJØPSINFORMASJON OG BETINGELSER


BETALINGSVILKÅR:


Vi tar betalt for varen fra det tidspunktet den blir sendt til deg som kjøper. Alle priser er i Norske kroner (NOK) inklusiv merverdiavgift. Våre tilbud gjelder kun for personer over 18 år, dersom du er yngre enn dette må du ha foresattes underskrift for å bestille.

Ved betaling med kredittkort eller debetkort reserverer vi kjøpesummen på kortet ved bestilling. Kortet blir belastet samme dag som varen sendes.

Ved betaling med faktura, blir fakturaen til kjøperen utstedt ved forsendelse av varen. Betalingsfristen fremgår av fakturaen og er mimimum 14 dager fra forsendelse.

Kjøpere under 18 år kan ikke betale med etterfølgende faktura.

FRAKT:


Ved kjøp på under kr 500,- legges det til kr 50,- i frakt pr ordre. Kjøp på kr 500,- eller mer sendes fraktfritt. 

LEVERINGSTID:


Normal leveringstid er 4-7 virkedager. I perioder kan posten ta lenger tid, slik som før jul o.l., så vi tar forbehold om dette. Vi sender varene slik at du får dem hjem i postkassen din eller evt. til nærmeste postkontor ved pakker over 1 kg.

ABONNEMENT:


Ved eventuelle tilbud om abonnement sier du selv fra om du vil endre noe på leveransen din. På fakturaen finner du informasjon om når neste sending er planlagt sendt deg. Vi må ha informasjon fra deg minst 1 uke før dette hvis vi skal foreta forandringer. Abonnement hos oss fortsetter automatisk til du selv sier det opp.

Ønsker du å si opp et eventuelt abonnement, kan dette enten gjøres ved å sende oss en epost til [email protected], eller ved å kontakte oss på telefon: 55 13 69 00

REKLAMASJON:


Dersom en vare har feil eller mangler kan du kreve prisavslag, omlevering, eller heving av kjøpet i henhold til forbrukerkjøpsloven. Reklamasjonsfristen er normalt 2 år etter at du mottok varen. Dersom varen er ment å vare vesentlig lenger enn 2 år utvides reklamasjonsfristen til 5 år. For å kunne gjøre en mangel gjeldende må vi få beskjed i rimelig tid etter at du oppdaget eller burde ha oppdaget feilen.

ANGRERETT:


Enhver forsendelse fra oss vil inneholde et standardisert angreskjema som du kan bruke til å benytte deg av angreretten. Du kan laste ned en kopi her: Angreskjema.pdf

Du kan også gi angremelding ved å fylle ut vårt elektroniske angreskjema her: ayurtips.no/angreskjema/

Utdrag fra:
Direktiv 2011/83/EU av 25. oktober 2011

§ 20. Rett til å gå fra avtalen (angrerett)

Forbrukeren har rett til å gå fra avtalen (angrerett) ved å gi melding til den næringsdrivende før utløpet av angrefristen, jf. § 21. Angrefristen anses overholdt dersom melding er sendt før utløpet av fristen.
Meldingen kan fremsettes ved bruk av utfylt angreskjema eller ved fremsettelse av annen utvetydig erklæring.
Dersom den næringsdrivende gir forbrukeren adgang til å gi melding etter annet ledd elektronisk, skal den næringsdrivende umiddelbart bekrefte på et varig medium at meldingen er mottatt.
Bevisbyrden for at melding er gitt, påhviler forbrukeren.

§ 21. Angrefristen

Angrefristen utløper 14 dager fra den dag avtalen om tjeneste ble inngått, eller den dag forbrukeren får varen i fysisk besittelse. Dette er:
a)    ved varer bestilt samlet og levert ved flere forsendelser, den dag forbrukeren får den siste varen i fysisk besittelse,
b)    ved varer som består av flere partier eller deler, den dag forbrukeren får det siste partiet eller den siste delen i fysisk besittelse,
c)    ved avtaler om regelmessig levering av varer, den dag forbrukeren får den første av varene i fysisk besittelse.
Likt med forbrukeren regnes annen tredjeperson enn fraktføreren, som forbrukeren har utpekt i sitt sted.
Gir ikke den næringsdrivende forbrukeren opplysninger om angreretten i henhold til § 8 første ledd bokstav h, utløper angrefristen 12 måneder etter utløpet av den opprinnelige angrefristen, jf. første ledd.
Dersom den næringsdrivende gir forbrukeren opplysninger om angreretten etter § 8 første ledd bokstav h innen 12 måneder fra dagen omhandlet i første ledd, utløper angrefristen 14 dager etter den dagen forbrukeren mottok opplysningene.

Her er finner du Forskrift om opplysningsplikt og angrerett mv.

KONFLIKTLØSNING

Klager på forsinkelser, manglende levering eller mangler på varen rettes til oss innen rimelig tid. Vi vil forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan du ta kontakt med Forbrukerrådet for mekling. Forbrukerrådet er tilgjengelig på telefon 23 400 500 eller www.forbrukerradet.no.

Europa-Kommisjonens klageportal kan også brukes hvis du ønsker å inngi en klage. Det er særlig relevant hvis du er forbruker bosatt i et annet EU-land. klagen kan inngis her: https://ec.europa.eu/odr

 

BEHANDLINGSANSVARLIG HOS AYURNOR AS ER:

Ingeborg S. Reiso
Ayurnor AS, Postboks 320 Rådal, 5858 Bergen
Tlf: 55136900
E-post: [email protected]

Vår nettbutikk må ikke erstatte profesjonell hjelp ved alvorlig sykdom. Vi tar ikke ansvar for feil bruk av våre produkter, da riktig bruk normalt ikke medfører helsefare. Dersom du har langvarige eller tilbakevendende symptomer, eller er i tvil om du har en alvorlig lidelse eller sykdom, anbefaler vi deg å kontakte din lege.
 

 
Produktet du valgte er lagt i handlekurven